SZOKATLAN ÉS PROFI MÓDSZER EGY ÁLLÁSINTERJÚRA VALÓ BEJUTÁSHOZ

Ma találtuk ezt a lenyűgöző kis történetet és úgy döntöttünk, megosszuk mi is. Íme egy szokatlanul inspiráló trükk! 

 

 

 

 

Nina Mufleh szeretett volna bejutni egy állásinterjúra az AirBnB céghez, mint ahogy hozzá hasonló tehetséges ezrek.Többször és többféle képpen próbálkozott, és már kezdték mások lebeszélni róla, hogy ugyan már, hagyja, mindent megpróbált. De nem. Nem próbált meg mindent.

 

Ezt még nem.

 

AZ AMBÍCIÓZUS LÁNY SOKSZORI SIKERTELEN PRÓBÁLKOZÁS UTÁN NEKIDURÁLTA MAGÁT ÉS ÖSSZEDOBOTT EGY OLYAN PROFI SZAKMAI ANYAGOT, AMI MIATT AZONNAL BE IS HÍVTÁK EGY INTERJÚRA AZ ÁLOMCÉGHEZ. A JELENTKEZÉSI KAMPÁNYA PEDIG BEJÁRTA A VILÁGOT ÉS VÁLLALATOK TUCATJAINAK KELTETTE FEL A FIGYELMÉT.

Már mutatjuk is, mivel:

Általában hogy állnak neki jelentkezi az emberek egy állásra? Hagyományos önéletrajzot készítenek, amit már szerencsére sokan különlegessé tesznek. Az ügyesebbek már előre összeszednek néhány infót is a cégről és beleépítik a CV-jükbe, hogy a saját érdemeikkel együtt kidomborítva megmutassák, miként illeszkednének bele a cégkultúrába. Netán egy videós jelentkezést még páran megkockáztatnak, de ennél tovább általában nem szoktak menni.

 

 

 

 

Pedig miért ne? Miért ne tetszelegjünk már előre egy szakértői szerepben és úgy mutassuk meg az értékeinket. Ne (csak) magunkat fényezzük, hanem proaktívan kezdjük is el a munkát.

 

A MARKETING EGYIK SAROKPONTJA, HOGY HA EL AKARSZ ADNI VALAMIT (TERMÉK, SZOLGÁLTATÁS, BRAND…), AKKOR NE MAGADRÓL BESZÉLJ, HANEM MONDD ÉS MUTASD AZT, AMI A FOGYASZTÓKAT ÉRDEKLI!

 

Pont ugyanez van akkor is, ha magunkat szeretnénk értékesíteni. Mutassuk azt, hogy velünk mennyivel jobb lesz a cégnek, mi hogyan tudunk bekapcsolódni a gépezetbe, általunk hogyan lesz sikeresebb a munkamenet, milyen értéket teremtünk.

 

MUTASSUNK OLYAN PERSPEKTÍVÁT A CÉGNEK, AMIBEN KIEMELHETJÜK A SAJÁT SZEREPÜNKET ÉS AMIBEN MEGCSILLOGTATHATJUK A TEHETSÉGÜNKET. MONDJUK ÚGY, HOGY HÚZZUK KI A MÉZESMADZAGOT!

 

Nos, akkor lényeg…

SZÓVAL, MILYEN A TÖKÉLETES JELENTKEZÉS, AMI FELKELTI A NAGYKUTYÁK FIGYELMÉT IS?

Nina San Franciscoba költözött, ahol a cég központja van és beleölt jó pár munkaórát a felkészülésbe: kutatott, elemzett, adatokat nyert ki, következtetéseket vont le és stratégiát állított. Méghozzá a potenciális álomcég jövőbeli marketing stratégiáját, amellyel bemutatta, hogyan törhet be a vágyott Közel-Keleti piacokra az Airbnb. Szuperül összerakta, profi statisztikával alátámasztotta, és mindezt egy klassz vizuális köntösben öltöztette, valamint mindezt egy weboldalba szerkesztette.

Íme néhány kép a jelentkezési anyagából:

Erre két nagykutya manager (CEO és a CMO) is felkapta a fejét a Airbnb-nél, és azonnal behívták egy személyes interjúra. De ennél sokkal több dolgot eredményezett ez a kampánya…mert körített a dolog köré egy felfuttató kampányt.

EREDMÉNYEK

Tudod mit ért el ezzel a szakmai anyagával? No ezt figyeld!

  • 455 000-en látogatták meg a CV weboldalát
  • több tucat interjúra hívták be
  • 14 000 LinkedIn megtekintés
  • 2000-nél is több támogató e-mail, üzenet
  • személye sinterjú a vágyott cégnél
  • nemzetközi sajtóérdeklődés
  • több millió tweet és közösségi megosztás

 

 

Bizonyítsd be Te is előre, hogy az a bizonyos pozíció neked való és máris elfoglaltad benne a helyed! 

 

 

Forrás: http://365letszikra.hu

 

 

Ajánló
Kommentek
  1. Én